lørdag 8. oktober 2011

Dagens siste IPad-test...

Da tenkte jeg min gode terapeut Mira kunne pynte opp....













Hun er en av mine beste terapeuter...
Det finnes jo andre også.. Rødvinsterapeuter for eksempel...













..og så er det noen som blir med opp på toppene...
Deilig å fly litt rundt i skogen, fin terapi det også...
Men nå er det iPadBlogging som jeg skal få til....
Kanskje bare bestemme seg for å kun prøve en gang daglig...











..og avreagere med litt yoga, rødvinsyoga tror jeg dette var...
Lykkemegtil ;))

6 kommentarer:

  1. Ja det må jeg si, først en fjelltopp så en samba hjemme :-) Jaggumæ spræk dame :-)

    SvarSlett
  2. :) hei i lørdagskvelden. Og takk for besøket på bloggen min. Jeg hadde ikke kameraet med meg på viklekurset, men jeg har tatt bilder av noe av det jeg laget. Så jeg skal redigere innlegget og legge ut bildene etterpå. Artig var det. Ha det fint. Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Nå fikk du til : ))
    kunne trengt litt rødvinsyoga her også : ))

    god kveld til deg !

    SvarSlett
  4. God morgen. Ja, de siste innleggene mine har jeg laget på iPad via BlogPress....

    Og jeg jeg ser at du nå har fått det til, kjempebra. Når du har gjort det noen ganger så sitter det. Jeg synes det er enklere å blogge fra pc, men iPad er kjekkere å bruke ellers.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. takk for kommentar på bildene : )) jeg skal være streng.. jeg skal jo lære : ))

    har ikke tenkt å bli proff.. jeg mister gleden da men jeg kan lære å bli bedre ved å bruke samme motivet en annen gang men med andre innstillinger.. derfor lager jeg notater : ))

    ha en fin dag !

    SvarSlett
  6. Nydelige Mira. Hunder er skikkelig gode venner.
    Jeg synes det virker som du får til denne iPad blogginga- øvelse gjør mester ;-)

    SvarSlett