lørdag 28. januar 2012

For dere som lurer....

Jo, jeg har ski! ...After-ski...
Dette er festskiene, de kan brukes til all kul kjøring,
såkalt kulekjøring...

Må huske filt under
...sånn at man ikke riper opp parketten...
lite greie å bruke på snøføre,
for filten vil jo gjøre at det klabber...
Da blir det platåski, og det er noe helt annet...
Et lite tibakeblikk...

Jeg har vært røykfri i 382 dager
29414,- spart
(eh...de er ikke brukt på røyk ihvertfall, hadde nesten vært tjent med å begynne å røyke igjen, for denne summen er over hele hodet ikke i tråd med belønningssystemet mitt)
Spart kropper for 8404 sigaretter
672,3 meter med røyk
8,40 kg med tobakk,
og har økt forventet levealder med 9 uker og en dag...
Det er da jeg skulle hatt de pengene tenker jeg 
...en kunne vel noen paraplydrinker for en sånn sum,
Men i og med at belønningssystemet er aldeles ute av kurs,
må jeg visst finne andre måter å spare til det på...

Tjolahopp!!
Ha en riktig god og røykfri helg!!


- Via BlogPress fra min iPad

4 kommentarer:

  1. hurra for røykfri!
    Du har vært kjempeflink!
    Ha fin røykfri helg!
    :-)

    SvarSlett
  2. Du er superduperflink!!! og slik skal det fortsette:) Gratulerer med bestemmelsen om hund!! Du har en trofast venn som alltid blir glad for å se deg, i mange år:)
    Klem fra meg som datt litt av bloggingen.....igjen....

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært!!! Har aldri røyket selv, men har jo skjønt at det er en aldri så liten bragd å slutte med det. Bra at du har klart det =)

    SvarSlett
  4. Flott gjort at du har holdt opp et år med røyking. Har aldri brydd meg om denslags selv men har jo barn som har røkt og sluttet.. Så du venter valp :) er bare så herlig da...masse jobb. Men for en belønning. En venn for livet. Hun vi har fotfølger meg hver dag og er det en dag jeg er borte og bare "far" er hjemme, ligger hun med hevet hode rettet mot ytterdøren, venter og lytter etter a mor. :) Ha det flott. Klem Merethe

    SvarSlett