torsdag 26. januar 2012

I lykkelige omstendigheter

Det er sannelig ikke lett å gå og vente, men spenningen ligger visst tykt utenpå meg nå.
Jeg venter på en valp, frøken Eriksen skal bli tante...

Jeg hadde egentlig slått fra meg tanken om hund, men så er det jo slik at det er min rett å ombestemme meg
Tanken var å legge ønsket på is, da det var vanskelig å velge...
Jeg bestemte meg for at om jeg skulle ha valp/hund, skulle den komme til meg på et vis...

11.01.2012 hadde jeg jubileum, da var det ett år siden jeg sluttet å røyke. Samme dage meddelte Sheiken om at han var overbevist om at det var en fin dag å slutte på, så det gjorde han ; D

Utover røykeslutten har jeg vært klar for en endring,
naboens frøken Mira Eriksen
har hjulpet meg litt på veg der...

Det har blitt mye enklere å tråkke over dørstokken og ut,
når hun ville være med

En kollega hadde en Staffordshire Bull Terrier som ventet valper 20. januar og tanken på egen hund blomstret opp igjen...
Jeg kunne samtidig ikke glemme en nydelig brun og hvit Border Collie jeg hadde truffet sensommeren 2011

Jeg søkte bare på måfå etter en brun Border Collie, og fant en kennel Bordelina.no som hadde fått valper
11.01.2012

DA VAR LOVISA SOLGT!!

Nå er de 14 dager gamle og jeg har vært igjennom bekkenløsning,morgenkvalme og melkespreng...

Bildene av valpene er fra kennelen, jeg har ennå ikke vært og sett dem, men du kan tro det klør!!





Går rundt i ammetåka nå...

Stresset ja, men lykkelig

Lykkestressa rett og slett.

Jeg får ikke midtstilt på ipaden ennå, så det kommer jeg til å gjøre på PC'n
Tjolahopp ;))

- Via BlogPress fra min iPad

2 kommentarer:

  1. Hurra! Både for ett år uten røyk..og valp. Det blir vidunderlig. Mye styr,men vidunderlig!
    Frøya og jeg sender varme grattis-tanker ;-)

    SvarSlett
  2. Mye styr, men tror jeg kanskje kan få litt støtte fra både Frøya og Major... Aldrig truffet dem, men er litt avstandstante jeg da ;D

    SvarSlett