mandag 21. mars 2011

Champagnefest for damer....

Man vet man har truffet, når medbragte blomster matcher både kaken og champagnen ;)) Vi ble servert sushi og andre skjønne ting før dette, men da glemte "noen" å fotografere ...
Vertinnen manglet ikke vase for å si det sånn.... denne var vanskelig å overse ;)) Imponerende og flott!!
Det manglet ikke på noe her for å si det sånn. Takker den mest sprudlende vertinnen jeg vet om ;))

Frøken Eriksen fikk også sitt i helgen.
Å du og du hvor godt man har det ;))

4 kommentarer:

  1. Så ut som en toppkveld det der:) Fikk jo lyst på både kake og chamapagne:) Men får nøye meg med sitronvann og peanøtter.....
    Ha en fin kveld, klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  2. Frøken Eriksen så ut som å ha det topp, og dere andre også:O)
    Kake og champagne...høres herlig ut!!

    SvarSlett
  3. Litt av enkveld formoder jeg:-) og wow for en vase!

    SvarSlett
  4. Litt for liten etter min smak, den vasen ;-)
    Men Champis er aldri feil!

    Klem fra meg

    SvarSlett