onsdag 9. mars 2011

De siste 8 ukene

har vært fylt med litt av hvert, men uansett har de vært røykfrie...



På Slutta.no ble jeg anbefalt bøker, de er kjøpt, men ennå ikke lest.

Allen Carr boken jeg fikk av datteren til jul for et par år siden, må jeg innrømme at jeg ennå ikke har lest ferdig, torte ikke det, for jeg kjente hvilken vei det kunne gå, og det var skremmende, men jeg startet på den flere ganger da...



Utover det så blir det litt strikking, toving, blogging, tur med nabohunden Mira og snurret med rockeringen ved leilighet...


Får jeg presentere den skjønne nabofrøkna Mira Eriksen, min trofaste turvenninde ;))








Koser oss i Steinvika her....







 ...og det heter Steinvika fordi at....

3 kommentarer:

  1. Du er flink! Har Alan carr selv, men ikke lest ferdig...
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Nydelige Mira:)) Bra du har henne i nabolaget og har en skikkelig god turkamerat:)
    Det så flott ut i Steinvika, hos meg er alt flatt...skulle nesten tro jeg bodde i Danmark:))
    Skal si du strikker.....
    Jeg har lest Allan Carr helt ferdig 2 ganger... Denne gangen har jeg ikke lest...men leser på slutta.no istede...
    Snøfokk her...ikke gøy etter dager med vår...
    Fin torsdag til deg, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Jeg presterte å lese Allan Carr tre ganger uten å slutte, men det jeg hadde lest, lå likevel og murret i bakhodet og kom nok til nytte da jeg ble skremt nok til endelig å slutte å vente på den store motivasjonen. Var så heldig å finne slutta.no samtidig som jeg fikk tak i Champix.

    SvarSlett