søndag 13. mars 2011

På tide å vise frem et par nye outfit....

Antrekkene er dog fra i fjor, og burde vel vært presantert i forrige måned men her kommer de....



En lekker rød cardigan, her vist av min kjære kusine..


Rød boa med matchende lange handsker
(kjolen i sort er fra Harrods i London)
 og hvit Stetson vist av hhv svigerinne og bror, selv stiller jeg i noe hjemmelaget i burgunder, grått og sort...
Her ser vi "øversten" vår far med rød turban, hans kjære Anne følger opp, hun også i rødt... En helt alminnelig familiesamling i februar...
Plassen vi var samlet på vil jeg fortelle om en gang senere, ha en fortsatt fiin søndag ;D

5 kommentarer:

  1. Sannelig har dere antrekkene klare:O) Her var det mange både fornøyelige og stilige antrekk;)
    ha en god ukestart, hva du enn velger å kle deg i:O)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Hehe:)) Dere ser ut som en fargerik familie må jeg si:)) Herlige bilder av en herlig gjeng:) Litt tam klesdrakten min i dag da.....
    Ha en myk ukestart, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hehe...herlig!
    Så flinke dere er til å kle dere ut!

    Fin søndag videre og klem fra meg

    SvarSlett
  4. Morsomme bilder:-) Takk for kommentar inne hos meg - jeg legger meg som følger hos deg.

    SvarSlett
  5. En helt alminnelig familiesamling i februar - jeg gleder meg til å høre mer om den. Så artig!

    SvarSlett