onsdag 27. april 2011

Å jeg vet meg et sted..

ja, både to og tre...


her har det kommet et fint grønt skjær i trærne,
tenker det ikke er mange dagene før det er helt grønt bortover her...


Hm... her var det da noe kjent?


Utrolig fine turområder her..


enten i skogen, eller ved sjøen...


Næmmen....


pinnedyret Mira jo...
jada jada, jeg skal kaste den pinnen..


Eh...du.... den havnet oppi treet
psst....se opp da!!


Tror vi fortsetter øyhoppingen uten pinnen jeg...

Åååå, så skjønt det er ved sjøen!!












4 kommentarer:

  1. Der så det virkelig herlig ut:) Deilig med slike tursteder. Atskillig grønnere trær hos deg ser jeg:)Så Mira er pinnegal? hehe:))
    Regner med du har vært på jobb i natt....sov godt:)
    Klemmings:)

    SvarSlett
  2. Savner en hund å gå tur med, har hatt en, og da var jeg virkelig ute og gikk;)
    Ha en flott dag, du og pinnedyret ditt:)

    SvarSlett
  3. Så fin tur dere har hatt..det er veldig verdifullt å komme seg ut,og sammen med hunden blir det enda bedre!
    Ha en fin vårdag!..

    SvarSlett
  4. Det er så hærlig å se på bildene dine. Jeg har selv brukt mye tid ved vannet og i skogen:-)
    Jeg er nok ikke så produktiv som jeg gjerne skulle vært, men noe får man jo til:-)
    Håper du har det fint og nyyyter varme dager i Langesund1

    SvarSlett